+38 (044) 502 01 87
+38 (097) 502 01 87
+38 (095) 502 01 87
+38 (073) 502 01 87
Одним з найбільш важливих елементів конструкції кузова автомобіля є автомобільне скло. Якщо розділити все стекло, яке розташоване в автомобілі, по технічним властивостям, то можна виділити два основних види - загартоване (сталініт) і триплекс. Зовні вони практично не відрізняються, але мають різні властивості, а також служать для вирішення певних завдань.
Автомобільне скло типу «триплекс» складається з трьох окремих шарів (від лат.Triplex - потрійний, звідси й назва). Між двома шарами стандартного флоат-скла знаходиться полімерна плівка. Така плівка виготовлена з полівінілбутерального матеріалу, може бути як прозорою, так і кольоровою. Для виготовлення триплекса використовують спеціальну технологію й устаткування. При високій температурі і тиску відбувається склеювання шарів. У результаті виходить єдиний, монолітний лист.
Автомобільне скло типу «триплекс» має ряд важливих для безпеки характеристик:
У дев'яноста відсотків випадків триплекс застосовується для виробництва лобового автоскла, але іноді його також використовують для бокового та заднього скла (в основному в дорогих автомобілях).
Атомобільноє скло, виготовлене із звичайного скла методом загартування.
Термічна обробка скла полягає в нагріванні його в електропечі до температури 650 - 680 0С і в наступному швидкому і рівномірному охолодженні потоком повітря. Як правило, з сталініта виготовляють заднє або бокове скло. Скло такого типу має високу міцність, однак при сильному ударі, сила якого перевищує міцність сталініта, скло розкришиться на дрібні осколки (не більше 10 мм). Незважаючи на те, що даний матеріал вважається безпечним, все-таки його осколки можуть серйозно травмувати як водія, так і його пасажирів. Скло такого типу ремонту не підлягають.
Атомобільне скло, зроблене зі сталініта, маркуються англійським словом «Tempered» (у перекладі - «загартоване») або буквою «Т».